Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humans amb més de 25 anys d´experiència al mercat.
Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la geografia nacional.
La nostra missió principal és fer feliç a les persones, ajudar-les a créixer i a ser més competitives.
Potenciem el valor de les empreses a través de les persones. De veritat.
Des de la nostra divisió de Recruiting, estem buscant un/a Tècnic/a de Sistemes Cau per a una empresa client que ofereix solucions tecnològiques i innovadores on ofereix un entorn tecnològic en creixement constant, amb un equip compromès i un ambient de treball col·laboratiu.
En dependència del cap de CSI, les teves tasqes seran:
- Atendre i resoldre les Ordres de Treball assignades de HelpDesk nivell 1 i 2.
- Realitzar tasques de manteniment recurrents i resolució dincidències de manera remota.
- Configuració i instal·lació de programari remotament.
- Gestió, revisió i ajustos en consoles de ciberseguretat i sistemes de backup.
- Atenció telefònica i remota als clients.
Què oferim?
- Contracte indefinit
- Horari de dilluns a dijous de 8.30 a 13.30 i de 15.00 a 18.00, divendres de 8.00 a 15.00.
- Salari competitu
- Dietes en cas de desplaçament fora de les instal·lacions.
- Formació contínua a càrrec de lempresa.
- Pla de creixement professional.
- Un entorn tecnològic en creixement constant, amb un equip compromès i un ambient de treball col·laboratiu. Oferta de treball a la comarca Osona
- Formació mínima: CFGS en Sistemes Informàtics o equivalent.
- Experiència: mínim 2 anys en serveis tècnics TIC similars.
- Coneixements tècnics imprescindibles: Windows Server, Networking i Microsoft 365.
- Idiomes: català i castellà fluids (oral i escrit). Anglès tècnic per comprensió lectora.
- Carnet de conduir.
- Persona organitzada, autònoma i amb ganes de créixer professionalment.
Es valorarà:
- Capacitat dautogestió i orientació al client.
- Compromís amb la formació i el desenvolupament personal.