Des de Marlex estem col-laborant amb una important empresa dedicada al desenvolupament, construcció i operació integral de projectes de biometà a petita i mitjana escala, ubicada a Balaguer, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Assistent/a administratiu de projecte.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
* Coordinar la logística per a esdeveniments i activitats relacionades amb el projecte.
* Gestionar la correspondència i comunicacions internes i externes del projecte.
* Mantenir i actualitzar registres de seguiment de documents, incloent-hi contractes, informes i altres documents rellevants del projecte.
* Col-laborar amb els membres de l'equip del projecte en la preparació i seguiment de pressupostos, informes de despeses i altres activitats financeres relacionades.
* Fer tasques d'entrada de dades i manteniment de bases de dades segons sigui necessari.
* Assistir en la preparació i presentació d'informes periòdics sobre el progrés del projecte.
* Mantenir registres precisos d'inventari de materials i actualitzar la base de dades corresponent segons sigui necessari.
* Proporcionar suport addicional segons sigui necessari per a garantir l'èxit general del projecte.
* Col-laborar amb l'equip de finances per a reconciliar factures amb ordres de compra i rebuts de materials.
* Verificar l'exactitud de les factures en termes de preus, quantitats i termes de pagament, i resoldre qualsevol discrepància amb proveïdors o contractistes.
* Mantenir un seguiment de les factures pendents de pagament i coordinar amb l'equip financer per a assegurar els pagaments oportuns i precisos.
Què s’ofereix?
* Formar part d’una empresa consolidada en el sector.
* Ambient laboral positiu i proactiu, en un entorn dinàmic que promou l’autonomia i la innovació.
* Contracte indefinit i jornada completa.
* Salari competitiu segons vàlua.
Requisits:
* Tens experiència prèvia en rols administratius preferiblement en entorns de projectes.
* Disposes d’excel-lents habilitats organitzatives i de gestió del temps.
* Saps interpretar i analitzar informació financera, incloent-hi factures, ordres de compra i rebuts.
* Tens capacitat per a treballar de manera efectiva tant de manera independent com en equip.
* Tens capacitat per a comunicar-te efectivament amb proveïdors, contractistes i membres de l'equip intern per a resoldre problemes i discrepàncies de facturació de manera oportuna i efectiva.
* Tens competència en l'ús de programari d'oficina estàndard, com Microsoft Office.
* Tens cotxe i vehicle propi.
* Resideixes a Balaguer o voltants.
#J-18808-Ljbffr