Quines seran les teves tasques a l’empresa?
En dependència del/la responsable de departament, el/la persona seleccionat/da s’ocuparà de:
* Controlar i fer seguiment de comandes.
* Mantenir contacte amb clients i venedors per aportar la informació i la documentació necessària.
* Portar la gestió de fitxes logístiques, proformes, albarans etc.
* Donar suport al departament comercial quan sigui necessari.
* Col·laborar amb altres tasques que es requereixen al departament.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
* Treballar en una empresa en expansió, amb un equip jove i dinàmic.
* Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
* Formació a càrrec de l’empresa.
* Horari partit de dilluns a divendres, amb flexibilitat horària.
Requisits mínims:
* Formació mínima de CFGS en Administració, Grau en ADE o similar.
* Experiència mínima de 1 any ocupant una posició similar.
* Domini del Paquet Office, i Excel.
* Imprescindible nivell elevat d’Anglès.
* Capacitat d’organització, planificació, resolució i gestió.
* Ets una persona responsable, polivalent, dinàmica, empàtica i amb ganes d’aprendre.
#J-18808-Ljbffr