EMPRESA D'ESPLUGUES NECESSITA INSPECTOR/A DE ZONA PER VIGILAR I CONTROLAR ELS APARCAMENTS MUNICIPALS DEL MUNICIPI.
Imprescindible:
1. Mínim ESO
2. Nivell A2 de Català
3. Carnet de conduir B
Contracte: Indefinit
Jornada setmanal: 40 hores (9 a 14h i de 16:30-20:30h)
Període de prova: 3 mesos
Sou: 25790€/bruts anuals
Treballador o treballadora que realitzarà funcions de cap d’equip al servei d’estacionament regulat i aparcaments de l’empresa municipal. Al servei d’estacionament regulat realitzarà funcions d’inspector/a de zona d’estacionament regulat com:
1. Formulació de denúncies per infracció de les ordenances municipals reguladores del servei d'estacionament controlat.
2. Controlar l'aparcament i el temps d'estacionament dels vehicles, verificar els tiquets instal·lats i verificar el correcte funcionament dels parquímetres.
3. Vetllar pel correcte manteniment dels parquímetres i practicar les liquidacions que se li ordenin així com el buidatge dels parquímetres.
A més de les funcions d’inspector, durà a terme tasques que requereixen una major responsabilitat:
1. Tindrà al seu càrrec l'equip d'inspectors i haurà de realitzar el seguiment del desenvolupament de l’equip, el compliment de les funcions assignades a cadascun dels inspectors així com l'emissió d'informes d’avaluació de cadascú i elevar propostes de millora.
2. Rebrà avisos de l’equip d’inspectors en matèria de possibles incidències en el servei que es detectin i les haurà de gestionar i solucionar.
3. Recollida i quadri dels parquímetres.
4. Elaboració de quadrants i torns de l’equip d’inspector.
5. Tasques administratives que requereixi el servei.
6. Atenció al client atenent les trucades dels usuaris i organitzant la seva resolució.
7. Organització de rondes i optimització de les mateixes per l’equip de vigilants.
Al servei d’aparcaments, haurà de:
1. Vetllar pel correcte funcionament del servei solucionant les possibles incidències detectades.
2. Realitzar diàriament revisions visuals de les instal·lacions assegurant-se del correcte funcionament i manteniment de les mateixes.
3. Gestió de les incidències dels clients.
4. Tasques administratives que requereixi el servei.
Utilitzarà els recursos que l'empresa posa a la seva disposició (programes, dispositius, eines, maquinària, vehicles, etc.) i haurà d’adoptar les mesures de prevenció, de protecció de dades i confidencialitat assignades, comunicar les necessitats que identifiqui de recursos, de coordinació, de comunicació internes i de formació. Setmanalment haurà de reportar al seu responsable el seguiment i l’evolució dels serveis en general.
Experiència: 12 mesos
Requisits generals:
1. Primera etapa d'educació secundària amb títol
2. Espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà)
3. Català (parlat mitjà, escrit mitjà)
4. Permisos de conduir: B
5. Contracte laboral indefinit
6. Jornada completa
#J-18808-Ljbffr