Monitor/a reforç Sala d'estudi Baró de Viver 10 hores de dilluns a dijous de 16.30h a 19h
Join to apply for the Monitor/a reforç Sala d'estudi Baró de Viver 10 hores de dilluns a dijous de 16.30h a 19h role at Fundacio Pere Tarres
BUSQUEM MONITOR/A PER A SALA JOVE EN BARÓ DE VIVER!
Si tens vocació educativa i t'apassiona treballar amb adolescents, t'estem esperant!
Busquem un/a monitor/a amb energia i habilitats per a motivar i acompanyar a joves en el seu procés educatiu.
Quina serà la teva missió?
* Suport escolar: Acompanyar a adolescents de 12 a 16 anys (puntualment de Batxillerat) en la realització dels seus deures, amb especial atenció a matemàtiques, anglès i català.
* Hàbits d'estudi: Fomentar tècniques d'organització i estratègies d'aprenentatge per a millorar la seva autonomia.
* Dinamització i difusió: Promoure la sala d'estudi entre centres educatius, serveis socials, joves i famílies.
* Treball en xarxa: Coordinar-se amb instituts, entitats i altres espais juvenils per a crear un entorn de suport.
* Acompanyament educatiu: Construir vincles sòlids amb els adolescents, ajudant-los a desenvolupar responsabilitat i respectar límits.
Un barri amb reptes… i amb molt de potencial!
Es tracta d'un barri amb poca xarxa comunitària i escasses alternatives d'oci, on molts joves tenen dinàmiques de carrer. Necessitem a una persona amb iniciativa, capaç de motivar-los, connectar amb ells i establir límits de manera positiva.
Condicions
* Horari: 10h setmanals – de dilluns a dijous de 16.30 a 19:00h.
* Contracte: Fix discontinu
* Ubicació: Sala Jove en Baró de Viver.
T'animes a assumir aquest repte?
Si creus que pots aportar motivació, estructura i suport a aquests joves, et volem en el nostre equip! Inscriu-te.
Requisits:
* Estudiant d'últim curs de Magisteri, Educació Social o Integració o similar.
* Experiència en reforç educatiu i/o intervenció amb adolescents.
* Es valora el títol de monitor/a d'oci.
* Persona amb recursos per a gestionar grups d'adolescents i amb capacitat de treball en xarxa.
#J-18808-Ljbffr