Estem buscant un/a Especialista en Optimitzacio i Marqueting Relacional per unir se a lequip de Fail Fast, un estudi digital amb mes de 80 professionals multidisciplinaris dedicats a transformar productes, serveis i marques a traves del disseny i la comunicacio. El/la candidat/a seleccionat/a tindra un rol estrategic en la implementacio de solucions avanades doptimitzacio digital i comunicacio personalitzada, orientades a millorar l''experiencia d''usuari i maximitzar els resultats de negoci.
Formaras part de l''equip de Fail Fast, un estudi digital amb mes de 80 perfils multidisciplinaris que milloren diariament productes, serveis i marques a traves del disseny i la comunicacio. Tindras acces a un programa de creixement basat en sessions de Power Up i mentoring, amb espais de co creacio i possibilitat de formar te i certificar te en multiples especialitats.
Responsabilitats principals:
* Dissenyar i implementar estrategies de marqueting relacional a traves de correus electronics, notificacions personalitzades i altres canals.
* Realitzar segmentacio d''audiencies per adaptar missatges a les necessitats i interessos dels clients.
* Analitzar metriques i resultats de testing A/B per optimitzar la taxa de conversio i millorar leficacia de les canyes.
* Collaborar amb equips multidisciplinaris (UX/UI, desenvolupament, marqueting) per garantir la coherencia i efectivitat de les solucions proposades.
* Dissenyar, planificar i implementar proves A/B i estrategies de personalitzacio avanada basades en dades.
* Analitzar resultats per identificar oportunitats de millora i establir recomanacions accionables.
* Implementar i gestionar solucions analitiques dAdobe (Analytics, Target, etc.) per a la recopilacio i interpretacio de dades clau.
* Presentar informes i recomanacions a stakeholders tecnics i no tecnics.
* Experiencia demostrada en optimitzacio digital, personalitzacio i marqueting relacional.
* Coneixements avanats en solucions dAdobe (Analytics, Target, Experience Platform) i altres eines com Google Analytics, Hotjar, Optimizely o similars.
* Domini de metodologies de proves A/B, segmentacio daudiencies i comunicacions personalitzades.
* Capacitat per analitzar dades i traduir les en accions concretes per assolir objectius de negoci.
* Experiencia en integracio deines danalitica amb CRM o CDP (Customer Data Platforms).
* Domini del catala (minim nivell C1).
* Certificacions en solucions dAdobe (Analytics Architect Professional, Target Business Practitioner) o analitica digital (Google Analytics Certification).
* Certificacions en metodologies de treball agil (Scrum, Kanban).
* Formacio en marqueting digital, Growth Hacking o gestio de dades.
Si tens passio per les dades, loptimitzacio i la comunicacio personalitzada, i busques un entorn que valori el creixement prof