Plaça vacant: Consultor/a senior
Descripció de l'empresa: Estratègia Momentum co SL (www.momentumco.eu) és una empresa de consultoria estratègica i organitzativa, ubicada a Barcelona, centrada majoritàriament en el desenvolupament de projectes en l'àmbit del Sector Públic (ajuntaments, administracions publiques, universitats), Sector No Lucratiu (cooperatives, fundacions, associacions, xarxes) i Xarxes d'Organitzacions. La majoria de projectes desenvolupats són de definició o seguiment de la implantació de l'estratègia, millora de processos, participació ciutadana o de secretaria tècnica d'institucions, espais participatius o estratègies sectorials.
Descripció del lloc de treball: Necessitem incorporar un CONSULTOR/A SENIOR que sigui capaç de desenvolupar projectes de consultoria d'estratègia i organització, essent també capaç de liderar-ne alguns. Els projectes en els que participarà seran majoritàriament en l'àmbit de la definició d'estratègies institucionals, anàlisi organitzatiu i de processos, seguiment de projectes o actuant com a secretaria tècnica. Pensem en una persona empàtica, rigorosa, analítica, amb valors i amb actitud professional i emprenedora, amb experiència en funcions similars i estudis acadèmics a nivell de grau, llicenciatura o enginyeria. Es valorarà la polivalència, i motivació per la millora de la societat en general i del sector públic en particular.
Requisits mínims:
1. 3 anys d'experiència en el sector de la consultoria de sector públic
2. Grau / Màster, idealment en Ciències Socials (Econòmiques, Sociologia, Polítiques), però oberts també a d'altres titulacions acadèmiques
3. MS Office: Word, PowerPoint i Excel nivell avançat (taules dinàmiques)
4. Català i Castellà (imprescindible bon nivell d'ortografia i redacció en ambdós) i bon nivell d'Anglès
5. Ordre i rigor per gestionar informació
6. Capacitat analítica i de síntesi per analitzar i estructurar informació amb esperit crític
7. Bona comunicació oral i escrita
8. Persona metòdica i rigorosa, amb actitud professional i emprenedora
9. Empatia i bona comunicació amb l'equip i els clients
10. Curiositat, estar al dia de l'actualitat i coneixement del sector públic i no lucratiu
Funcions principals:
1. Desenvolupar projectes en contacte amb els equips del client
2. Liderar projectes de consultoria comptant amb un equip de consultors/es juniors
3. Preparar propostes comercials
Tasques:
1. Obtenció, representació gràfica i anàlisi d'indicadors
2. Explotació de qüestionaris de reflexió
3. Entrevistes personals
4. Preparació i dinamització de sessions de treball (presencials i online)
5. Anàlisi, estructuració i síntesi d'informació i documentació
6. Redacció i elaboració d'actes i informes
7. Interlocució amb persones de l'equip dels clients
8. Planificació i organització temporal de les tasques
Condicions del contracte:
1. Incorporació immediata
2. Contracte indefinit a jornada completa (40 hores / setmana)
3. Salari competitiu, a determinar en funció del perfil
#J-18808-Ljbffr