Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant COMMUNITY MANAGER
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a l'Hospitalet del Llobregat un/a Community Manager. L’empresa es dedica al sector de la manufactura de cuir i tèxtil.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a PIMEC i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions:
1. Atendre les comunicacions dels nostres clients en els diferents mercats i mètodes de comunicació que tenim, incloent xarxes socials, canals de venda com Amazon, i correus directes de clients i proveïdors.
2. Tractar amb els proveïdors i distribuïdors per a gestionar les vendes i comandes, aprofitant la comunicació per a vendre més, gestionant ofertes i promocions.
3. Gestionar les xarxes socials com a forma de comunicació, centrant-se en comerç i atenció al client, amb un enfocament de màrqueting.
4. Revisar les dades existents en les nostres bases de dades de productes i mantenir-les actualitzades.
5. Revisar les mètriques de vendes i visualitzacions dels nostres mercats de venda.
Condicions que ofereix l’empresa:
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00.
Perspectiva de la feina:
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació en Comerç i Màrqueting
- Estudis de marketing, comunicació.
Nivell d'experiència: Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
#J-18808-Ljbffr