Des d’ElNacional.cat ampliem l’equip de xarxes i busquem una persona per al lloc de
Community Manager o Gestor/a de Xarxes Socials i creador/a de continguts. Serà
responsable, juntament amb la resta de l’equip, de desenvolupar i implementar estratègies
d’audiències per a les xarxes socials del diari ElNacional.cat i el Grup Les Notícies de
Catalunya (Facebook, Twitter, Instagram, Tiktok, LinkedIn i Telegram).
Aquesta persona treballarà estretament amb altres membres de l'equip d’audiències per
aconseguir els objectius del diari per garantir una experiència informativa positiva per als
seguidors de les xarxes socials.
✅ Quines seran les teves responsabilitats?
● Desenvolupar i implementar una estratègia de xarxes socials efectiva per a El
Nacional.cat, que inclogui la creació de contingut, la gestió de les xarxes socials i
l'anàlisi de dades per avaluar l'èxit de la distribució dels continguts del diari.
● Crear contingut atractiu per a les xarxes socials (text, imatges, vídeos) que capti
l'atenció del públic i fomenti la interacció amb la marca.
● Monitorar i respondre les consultes i comentaris dels seguidors de les xarxes socials
de forma oportuna i professional.
● Col·laborar amb l'equip editorial per identificar tendències i contingut que puguin ser
de valor per als seguidors de les xarxes socials i publicar-los en els canals de les
xarxes socials.
● Analitzar les dades de les xarxes socials per avaluar l'èxit de la distribució de peces
informatives i fer recomanacions per a millores futures.
● Mantenir-se al dia en les tendències i novetats de les xarxes socials per garantir que
El Nacional.cat estigui sempre a l'avantguarda de la seva presència en línia.
✅ Què demanem?
● Grau en Periodisme o Comunicació.
● Experiència prèvia com a Community Manager o en un rol similar.
● Coneixements sobre el context social i polític actual.
● Es valorarà experiència prèvia en mitjans de comunicació digitals.
● Ganes i iniciativa per treballar amb l’actualitat i les notícies.
● Coneixements avançats de les principals xarxes socials (Facebook, Twitter,
Instagram, Tiktok, LinkedIn, YouTube, etc.) i de les seves funcions publicitàries.
● Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal en català i castellà i nivell mitjà
d’anglès.
● Capacitat per treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques a la vegada.
● Creativitat per desenvolupar contingut innovador i atractiu per a les xarxes socials
(Edició d’imatge i vídeo a través de Canva, CapCut i les eines d’edició Adobe).
● Disposició de posar-se davant la càmera per adaptar les notícies a formats
audiovisuals.
● Habilitats analítiques (Google Analytics) per mesurar i avaluar l'èxit de les
campanyes de xarxes socials.
● Es valorarà positivament l’experiència en la gestió de campanyes de paid media
(Facebook i Google Ads)
● Coneixement de les últimes tendències i pràctiques de xarxes socials i capacitat per
aplicar-les en l'estratègia editorial i d’audiències d'El Nacional.cat.
✅ Què oferim?
● Jornada completa amb horari de dilluns a divendres de 15.00 h a 23.00 h amb caps
de setmana rotatius.
● Lloc de treball: presencial a Barcelona.
● Oportunitat de créixer dins d’un equip amb molt bon ambient i on constantment
s’exploren nous formats.