Pilma és un referent en el món del moble i la decoració de disseny a Espanya. Els més de 50 anys d’història ens avalen. Estem orgullosos de la nostra herència, però també mirem al futur i ens agraden els nous reptes.
Estem expandint la nostra àrea digital, i busquem un/a Community Manager per unir-se al departament de màrqueting i responsabilitzar-se de l’àrea de social media.
Quines seran les teves responsabilitats?
* Desenvolupar i implementar estratègies de continguts pels nostres perfils de xarxes socials (Instagram, Facebook, Pinterest i Linkedin) alineats amb els objectius de marca.
* Crear contingut atractiu per a les xarxes socials (text, imatges, vídeos) que fomenti el creixement i la interacció de la nostra comunitat online.
* Definir i gestionar campanyes de pagament a xarxes socials per arribar a noves audiències.
* Col·laborar amb creadors de contingut per millorar la visibilitat de la marca i aconseguir nous seguidors.
* Organitzar i gestionar concursos, sorteigs o esdeveniments digitals per generar interacció amb la comunitat.
* Gestionar la reputació online i respondre a comentaris negatius o consultes per mantenir una imatge positiva de la marca (Xarxes socials, Tripadvisor i Google).
* Analitzar mètriques de rendiment per ajustar estratègies i millorar l’efectivitat.
* Fer un seguiment de la competència i de les tendències del sector per adaptar les estratègies digitals.
* Treballar estretament amb l'equip de màrqueting per garantir una experiència comunicativa consistent en totes les plataformes.
Què demanem?
* Grau en Màrqueting, Periodisme o Comunicació.
* Experiència mínima de 3 anys en una posició o rol semblant.
* Coneixements avançats de les principals xarxes socials i de les seves funcions publicitàries.
* Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal en català i castellà i nivell mitjà d’anglès.
* Coneixements en eines d’edició d'imatges i vídeo.
* Habilitats analítiques per mesurar i avaluar l'èxit de les campanyes de xarxes socials.
* Bones capacitats organitzatives, creativitat i disposició per treballar en equip.
* Es valorarà positivament tenir: experiència prèvia en empreses del nostre sector, coneixements en la gestió de campanyes de Google Ads i en eines d’escolta social.
Què oferim?
* Retribució de 25.000-28.000 euros
* Jornada completa
* Lloc de treball: presencial a Barcelona.
* Oportunitat de créixer dins d’un equip motivat, amb bon ambient i on constantment sorgeixen nous reptes.
Si t’agradaria formar part del nostre equip, envia’ns el teu CV i exemples de feines a marketing@pilma.com