Pilma és un referent en el món del moble i la decoració de disseny a Espanya. Els més de 50 anys d'història ens avalen. Estem orgullosos de la nostra herència, però també mirem al futur i ens agraden els nous reptes.
Estem expandint la nostra àrea digital, i busquem un/a Community Manager per unir-se al departament de màrqueting i responsabilitzar-se de l'àrea de social media.
Quines seran les teves responsabilitats?
1. Desenvolupar i implementar estratègies de continguts pels nostres perfils de xarxes socials (Instagram, Facebook, Pinterest i Linkedin) alineats amb els objectius de marca.
2. Crear contingut atractiu per a les xarxes socials (text, imatges, vídeos) que fomenti el creixement i la interacció de la nostra comunitat online.
3. Definir i gestionar campanyes de pagament a xarxes socials per arribar a noves audiències.
4. Col·laborar amb creadors de contingut per millorar la visibilitat de la marca i aconseguir nous seguidors.
5. Organitzar i gestionar concursos, sorteigs o esdeveniments digitals per generar interacció amb la comunitat.
6. Gestionar la reputació online i respondre a comentaris negatius o consultes per mantenir una imatge positiva de la marca (Xarxes socials, Tripadvisor i Google).
7. Analitzar mètriques de rendiment per ajustar estratègies i millorar l'efectivitat.
8. Fer un seguiment de la competència i de les tendències del sector per adaptar les estratègies digitals.
9. Treballar estretament amb l'equip de màrqueting per garantir una experiència comunicativa consistent en totes les plataformes.
Què demanem?
1. Grau en Màrqueting, Periodisme o Comunicació.
2. Experiència mínima de 3 anys en una posició o rol semblant.
3. Coneixements avançats de les principals xarxes socials i de les seves funcions publicitàries.
4. Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal en català i castellà i nivell mitjà d'anglès.
5. Coneixements en eines d'edició d'imatges i vídeo.
6. Habilitats analítiques per mesurar i avaluar l'èxit de les campanyes de xarxes socials.
7. Bones capacitats organitzatives, creativitat i disposició per treballar en equip.
Es valorarà positivament tenir:
1. Experiència prèvia en empreses del nostre sector.
2. Coneixements en la gestió de campanyes de Google Ads i en eines d'escolta social.
Què oferim?
1. Retribució de 25.000-28.000 euros.
2. Jornada completa.
3. Lloc de treball: presencial a Barcelona.
4. Oportunitat de créixer dins d'un equip motivat, amb bon ambient i on constantment sorgeixen nous reptes.
Si t'agradaria formar part del nostre equip, envia'ns el teu CV i exemples de feines a ****** #J-18808-Ljbffr